03151, м. Київ, вул. Ушинського, 15
03151, м. Київ, вул. Ушинського, 15
Освітньо-професійна програма "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти передбачає практичну підготовку для формування навичок у сфері маркетингової діяльності сучасних підприємств та в організацій та набуття здобувачами загальних і професійних компетентностей, необхідних для ефективного ведення бізнесу на засадах маркетингу.
Метою ОП «Маркетинг» є підготовка висококваліфікованих фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням, необхідним для провадження маркетингової діяльності, та відповідними практичними компетентностями для інноваційного малого та середнього (переважно сімейного) бізнесу.
Навчання на ОП «Маркетинг» слугує платформою зустрічі друзів, однодумців та колег. Навчаючись ОП «Маркетинг» Ви можете спробувати себе у студентському самоврядуванні, та/або долучитись до роботи Студентського наукового гуртка «Теорія і практика сучасного маркетингу» та/або Наукового товариства студентів та аспірантів ВНЗ «Національна академія управління».
Крім того, у вас буде можливість повною мірою брати участь в культурному, просвітницькому та інтелектуальному житті Академії і ви матимете можливість тісно співпрацювати з широким колом викладачів, науковців, професіоналів-практиків.
Бакалавр маркетингу - чудовий шлях до гарантованого працевлаштування та успішно кар’єри.
Освітньо-професійна програма «Маркетинг»
Навчальний план ОП «Маркетинг» (очна форма)
Навчальний план ОП «Маркетинг» (заочна форма)
Вибіркові навчальні дисципліни
Силабуси обов’язкових навчальних дисциплін:
ОЗП-3. Іноземна мова професійного спрямування (англійська)
ОЗП-4. Інформатика та компютерні технології
ОЗП-5. Логіка та критичне мислення
ОЗП-9. Риторика та ораторське мистецтво
ОЗП-11. Теорія ймовірності та математична статистика
ОЗП-12. Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОПП-3. Інформаційні системи в маркетингу
ОПП-4. Інтернет-маркетинг для малого та середнього бізнесу
ОПП-5. Інфраструктура товарного ринку
ОПП-7. Маркетинг (в т.ч. курсова робота)
ОПП-10. Маркетинг промислового підприємства
ОПП-11. Маркетингова політика розподілу
ОПП-12. Маркетингова товарна політика
ОПП-13. Маркетингове ціноутворення
ОПП-14. Маркетингові дослідження (в т.ч. курсова робота)
ОПП-15. Маркетингові комунікації
ОПП-18. Основи конкурентоспроможності
ОПП-20. Товарознавство в малому та середньому бізнесі
Силабуси вибіркових навчальних дисциплін:
ВНД-8. Соціально-етичний маркетинг
ВНД-9. Оптимізаційні методи та моделі
ВНД-11. Маркетинг у галузях та сферах діяльності
ВНД-12. Управління міжнародною конкурентоспроможністю
ВНД-16. Інноваційний маркетинг
ВНД-17. Корпоративне управління
ВНД-18. Економіка праці та соціально-трудові відносини
ВНД-19. Комерційна діяльність та електронна комерція для малого та середнього бізнесу
ВНД-20. Технології продажу товарів та послуг
ВНД-21. Моделі підприємницької діяльності
ВНД-23. Маркетинг соціальних мереж
ВНД-24. Рекламна діяльність у сфері малого та середнього бізнесу
ВНД-26. Бізнес планування для малого та середнього бізнесу
СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК (ПРОБЛЕМНА ГРУПА) «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ